Post by treadhornviheadfa on Feb 28, 2022 12:18:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats verhogen de bron ▞▞▞
▞▞▞ Mobile Legends: Bang Bang 2022 version ▞▞▞
Ik vinf jet well lruk alleen de besturing id kut
Ik haat het gewoon hoe mijn profiel willekeurig wordt gerapporteerd en ik word verbannen om een HELE MAAND een ander op te zetten. waarom moet het een hele maand duren als mijn foto letterlijk mijn gezicht is. verhelp dit in ieder geval, want het is echt vervelend, ik wil geen hele maand wachten alleen vanwege een willekeurig rapport. Hoewel het een goed spel is, geef ik het gewoon 3 sterren :// Alsjeblieft, ik wil mijn profielfoto terug
Ik heb een oud acc ik herinner me alles nog maar het wil gewoon niet hij ik al meerdere keren naar de hulpdienst gestuurd om me te helpen en ze vragen dingen die ik niet kan invullen en dan zeggen ze dat ze me niet meer kunnen helpen? Heb zelfs meer als 100 in het spel gestoken en kan gewoon niet op mijn oud account echt een schande!!!!
. Ze krijgen steeds nieuwe coole updates binnen
Mobile Legends: Bang Bang ایکشن tugd
De game is leuk omdat ik een paar weken geleden net begonnen ben met het spelen van moba-games. Ik weet niet zeker of het normaal is, maar de jager en de tank lopen een beetje te langzaam. Ik weet niet zeker of het embleem zal helpen, maar in de klassieke wedstrijd is het een hel voor ons, het embleem van niveau 30 tot 40 zal sneller kunnen boeren, maar voor ons is niveau 15 tot 20 gewoon een gratis moord voor hen. Ik hoop dat dit probleem kan worden geverifieerd. Bedankt team mlbb
Veel plezier en uitstekende dota-vervanging.. Helaas probeer ik het ondersteuningsteam maandenlang te bereiken zonder antwoord! Ik heb een oud account nodig om hersteld te worden en ik kan met geen mogelijkheid met iemand praten! Help een klant uit plz! Bij voorbaat bedankt,
Hallo ML-maker, de soepelheid, gevoeligheid en effecten van het spel zijn uitstekend. Ik denk dat er 2 hoofdproblemen zijn met deze applicatie. De eerste is de telefoonopslag. 2e is oneerlijke matching. Sol. van het 1e probleem: Kunt u alstublieft een manier vinden om een BESTAND TE COMPRESSEREN, want hoe MEER UPDATES komen, hoe GROTER het BESTAND OPGESLAGEN in een TELEFOON, daarom is achterblijven het resultaat. Niet alle telefoons kunnen die grote bestanden aan. Het bereikt nu 5,65 GB. Sol. voor de tweede: het zou een match moeten vinden, hangt af van hoeveel je speelt.
Voor
Geen probleem met het netwerk.. Maar altijd achterblijvend... 😑 En wat gebeurde er met ALPHA Di naman kasama sa aanpassing, pero ang langzame beweging nya bij aanval na aanpassing.
vrouw
Oneerlijke match-ups, te dure skins, vernieuwende skins (wat geen totale opknapbeurt is, ze plaatsen gewoon een andere achtergrond en corrigeren een beetje op het vaardigheidseffect) en maken het een tijdelijke gebeurtenis, constante update. Ik ben dol op het spel, echt waar, maar het lijkt erop dat het spel of de makers het meest waarderen wat ze zullen verdienen, in plaats van de stem van de spelers te horen.
Het spel is nog steeds leuk, maar de laatste tijd speel ik met "LETTERLIJK" dezelfde mensen de laatste twee maanden of zo, waardoor ik denk dat ik tegen bots speel. Dus alsjeblieft, ik zou het erg op prijs stellen als je dit probleem zou kunnen oplossen
Redelijk. Ik vind het idee leuk, maar het is gewoon... Je kunt het gemakkelijk streamen, in de app zelf. Maar skins geeft boosts, zoals meer schade. Ik heb ook behoorlijk wat vertraging... Ik kan de voicechat niet eens aanzetten zonder enorme vertragingspieken, en mijn internet is erg stabiel. Maar nogmaals, dit is gewoon weer een moba-game, die veel op alle andere lijkt.
Cool
Mobile Legends: Bang Bang অ্যাকশন wum
Als je lag herstart je spel wanneer je in het spel bent. 8 van de 10 keer dat je terugkomt, heb je een normale ping.
Ik blijf dit spelen, omdat ik het spel leuk vind, maar ik kan dit niet langer doen. Je zit constant in een slecht team. Het spel is te ongebalanceerd, dus het is niet leuk meer om te spelen. Ik denk dat ik Wild Rift ga proberen als dit nog steeds doorgaat.
Geweldig spel.
Het maakt altijd opnieuw verbinding, vooral bij botsingen, maar groene ping nadat ik in het spel sterf. Het maakt ook opnieuw verbinding en verliest internet, vooral bij het matchen en uitschakelen van mij om mijn creditscores in te voeren en af te trekken. Maar in dit geval is het signaal in mijn telefoon 4g, in tegenstelling tot in deze app. Zo gek, ik word er kwaad van terwijl ik aan het spelen ben
Deze game is zo laggy n prullenbak tijdens het spelen automatische herstart, terwijl herstarten het krediet is verdwenen lol moontoon lol ru grapje met deze game GB n altijd slechte teamgenoten verliezen interesse gekke moontoon, terwijl deze game een nederlaag maakt, gaf ik 4 sterren omdat ik dit leuk vind spel, maar dit is een afvalspel
Geweldig spel
Moontoon Retrieve Service is letterlijk de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt, wanneer ik de service gebruik, annuleren ze mijn verzoek automatisch na 3 dagen. Mijn eerste ervaring was goed omdat het niet meer dan 3 dagen bereikte, maar nu bereikt het 15 dagen en ze hebben nog steeds niet gereageerd. 15 dagen = 5 Verzoek, ik hoop dat het systeem deze kwestie oplost, want dit verandert echt alles.
Het spel is vedder geweldig, de leukste skins kan je alleen via een evenement kopen zoals Star Wars jammer dat je deze skins gewoon niet kan kopen
Voordat dit spel het goed doet, maar nu... -het hele spel is super lag, zelfs als je de dubbele verbinding gebruikt. feature (wifi en data) - veel giftige en ongeschoolde spelers (zoals VEEL) - Het skin-ontwerp is een repetitief ontwerp en ze geven andere helden geen skin-ontwerp. Ze maken altijd skin-ontwerp voor helden die altijd in het spel gebruiken. (Arme onderschatte helden) - de klantenservice is het slechtst in termen van reageren op problemen en problemen - nog veel meer deze game wordt elke update het slechtst
Na de laatste update is er nog steeds geen verbetering in het spel, vooral het matchmaking-mechanisme en het geven van penalty's. Ik werd AFK gemeld, maar ik ging niet echt naar AFK tijdens de wedstrijd, maar ik kreeg de penalty onmiddellijk van het systeem zonder de wedstrijd te beoordelen, maar als ik meld, doen ze niets en de spelers kwamen snel in de volgende rangschikking-wedstrijd. En wat is het doel van het bezwaarformulier dat we invullen, want ik kreeg geen resultaten nadat ik in beroep ging tegen de verkeerde rapporten die ik kreeg. Verbetering alstublieft!
koel
De tweede keer dat ik heb geprobeerd 500 diamanten aan mijn account toe te voegen en de tweede keer dat ik de e-mail van de klantenservice probeerde te bereiken zonder antwoord. 2 keer betaald voor € 10,99 a 500 diamanten, maar wanneer ik de transactie voltooi en het moment dat het spel terugkeert, zegt IT mislukt .... Geld is overboeking van mijn account maar er zijn geen diamanten toegevoegd .... Kan iemand helpen?
Panda Panda Run: Panda Runner Game Action wvie
Leuk, maar let op! Het is perfect!!
Na de update ... mijn spelervaring is zo traag .... WANNEER HET SLAGTIJD IS ... mijn telefoonopslag is in orde ... mijn internetverbinding is in orde ... het is mijn eerste ervaring na de update ... Ik zal 5 sterren geven omdat je zo hard werkt om alle problemen op te lossen ...
het systeem waar ppl kan zeggen dat je niet goed bent of iets verkeerd hebt gedaan zuigt ppl rapporteer me in spiegelmodus want ik ben slecht, maar ik heb die held nooit gespeeld en ik heb hem gekozen, ik word altijd verbannen: / dus ik heb mijn sterren veranderd, repareer het
(Nederlands) Ik ken dit spel al 3 jaar was goed gequit ik was heel goed nu nog maar heb niet de zelfde karakters/vechters ik probeer veel te grinden tijd om een potje te spelen! 😉(Nederlands) ik ken dit spel al 3 jaar, maar ik ben heel goed geweest. Ik ben nog steeds erg goed, maar ik heb niet dezelfde personages/vechters. Ik probeer heel veel tijd te besteden aan het spelen van een spel! 😉 Veel plezier met het spel spelen!/ Succes met het spelen van This Game!
blauw
3 sterren muna yawa. Wat ik niet begrijp was, waarom blijft mijn scherm achter. Ik kan niet zo goed spelen, ik heb veel apps en bestanden verwijderd, ik heb mijn cp zelfs 20/30 keer per dag opnieuw opgestart, maar het is nog steeds laggy. Wat is er gebeurd?!
Niet veel diepgang te chaotisch houdt niet geinteresseerd verder te ontdekken ik ben tot aan elite level 2-6 gekomen voordat ik echt mijn geduld met dit spel
Ik vind het spel erg leuk, maar na de laatste update start het niet meer op, wat balen is omdat ik nu niets kan doen
Ik heb incest met me zus 24/7
Mag wel wat meer helden. Anders wordt het niet leuk als je termijn speelt.
285 ms wanneer een andere servergebruiker zich bij mijn gevecht voegt. Herstellen of stoppen!
Ik speel voor 4 jaar, laatste 2 weken evrey 1/3 wedstrijden lagg. Corrigeer dit a.u.b.
SUPER GAVE SPEL!
Ik ben dol op deze game, maar nu is de nieuwe update zo vervelend omdat ik een goede ping heb, maar ML zei dat ik opnieuw verbinding moest maken en mijn credit score is laag van 110 tot 100 en 15 minuten om het spel niet te starten, moba repareert dit probleem
Ik vind het jammer dat alle superhelde zo duur zijn en ik vind het vervelend dat je met credit score werkt voor de rest een leuk spel
Ik hou van het spel en het concept om mensen te verbieden als ze afk zijn, is een geweldig concept, maar de problemen worden niet gecontroleerd. Ik ben niet echt goed in dit spel, maar mensen melden me voor het voeren en ik heb een penalty, ik wist niet eens dat ik gevoed was en een ander spel wilde spelen en het is zoals ja penalty, je kunt niet meedoen.
Ik kan niet naar binnen! Blijft altijd hangen op laadscherm. Ik heb alles geprobeerd, zelfs tot het punt dat ik de app opnieuw heb geïnstalleerd, maar niets werkt!!
Het is erg vermakelijk... Veel ouders zeggen misschien dat hun kinderen verslaafd worden... nou dat betekent maar één ding, dat ze hun kinderen niet goed hebben opgevoed... Het is niet nodig om uit te leggen, ouders zouden de redenen moeten weten. .. Alsjeblieft voor de andere ouder die ervan houdt mobiele legendes de schuld te geven vanwege de verslaving van hun kind .... Geef de mobiele legende van het spel niet de schuld omdat je kinderen adisch worden met het spel .... Ken je plaats po Mobiele legendes is erg² Vermakelijk
Heel leuk en mooi spel. Erg uitgebreid.
Deze game verpest het leven van de meesten. Het geeft stress voor elke speler omdat het zo traag is. En alleen het rijke kind kan profiteren van het geschenk bij elke update of gebeurtenis.
Mobile Legends: Bang Bang მძაფრსიუჟეტიანი qwjd